111 år med SIXT. 111 år av tradition.
Biluthyrning i \nSaint-Quentin en Yvelines
Annan plats för återlämning
Datum för Hämta upp
Datum för återlämning
Flygplats, stad eller adress

Biluthyrning i
Saint-Quentin en Yvelines

4,9
Våra kunder älskar oss
4,9 stjärnor från 98 recensioner i Saint-Quentin en Yvelines.
Mer flexibilitet
Ändra eller avboka bokningar utan extra kostnad på de flesta av våra platser över hela världen.
Bättre bilar
Upptäck och kör det största urvalet av nya, premium hyrbilar.

Våra toppfilialer i Saint-Quentin en Yvelines

4,9
Coignières
26 bis Route Nationale 10
783 10 Coignières
Frankrike

Kundrecensioner och feedback

4,9
4.890167
Baserat på 98 recensioner
från vår Kundnöjdhetsundersökning*

What our customers are saying

5,0
Vägen till SIXT
5,0
Service under och efter uthyrningen
5,0
På SIXT-kontoret

*Vårt Customer Excitement Score är baserat på en undersökning som skickats till alla kunder som bokat i Saint-Quentin en Yvelines. Poängen är ett genomsnitt av alla kundrespons.

Bra att veta när du hyr bil i Saint-Quentin en Yvelines

Vad är åldersgränsen för att hyra bil i Saint-Quentin en Yvelines?
För att hyra en bil hos SIXT på Saint-Quentin en Yvelines så måste du vara minst 18 och ha ett giltigt körkort. Vissa fordonstyper har en högre åldersgräns, och en föraravgift för yngre förare kan tillkomma.
Kan jag ändra, förlänga eller avbeställa min bokning?
Du kan ändra, förlänga eller avboka din bokning på Saint-Quentin en Yvelines via avsnittet Hantera bokning eller via appen.
Kan jag välja en annan plats för återlämning i Saint-Quentin en Yvelines?
Det går att hyra bil enkel väg, exempelvis mellan två kontor, i Saint-Quentin en Yvelines. En avgift kan tillkomma.
Du måste ha haft körkort i minst 1 år (beroende på fordonstyp). Du kan också behöva ett internationellt körkort, eller en officiell översättning av ditt körkort.

Kör första klass i Saint-Quentin en Yvelines. Betala ekonomi.

Hämta den perfekta hyrbilen på något av våra kontor i Saint-Quentin en Yvelines till överkomliga priser.
Alla kontor